referencje: Narzędzia coachingu prowokatywnego dla liderów, trenerów i coachów, wiosna 2013 prowadzenie Bartosz Płazak

Narzędzia coachingu prowokatywnego dla liderów, trenerów i coachów, wiosna 2013 prowadzenie Bartosz Płazak
Dostałam mnóstwo inspiracji do pracy z drugim człowiekiem. W pierwszym dniu dawałam do kociołka dużo złej intencji czy złej energii, źle się czułam i nawet nie widziałam celu bycia tutaj. Bo tak naprawdę prowokowanie innych ludzi i bycie prowokowaną przez kogoś wzbudzało zawsze we mnie opór i odcinało od drugiej osoby. No i teraz to się zmienia. Proces zmiany się zaczął and challenge accepted. Jakaś taka silniejsza jestem. Dzięki. ( a w sumie na chuj mi to;))) ) …
Dla mnie warsztaty mega inspirujące, spełniające moje oczekiwania, wnoszące zarówno tyle wiedzy jak i praktyki że mam gotowość do stosowania prowokacji. Każde spotkanie daje mi wiele… dało mi tyle i to na tyle , że znów ja daję sobie pozwolenie na więcej mnie w sobie. Warsztat genialnie zaprojektowany stopniując i budując napięcie…. po każdym ćwiczeniu chciałam więcej i miałam w sobie coraz więcej ciekawości. Po raz kolejny zapalony został mój żar miłości do ludzi i tego co w nich. Czuję że ludzie to to co mnie interesuje najbardziej, a pomagać mogę nie tylko ich głaszcząc ale dając wielkiego mocnego kopa w dupę, ale mając na sobie pluszowe różowe kapcie. Dzięki. W.
Dwa dni intensywnej inspirującej pracy. Strach niewygodne uczucia, kupa śmiechu i nadzieja. Precyzyjny przekaz informacji, uporządkowana i duża wiedza, szorstka czułość = styl pracy Bartka. Możliwość doświadczenia prowokacji z każdej pozycji: prowokowanego, prowokatora, a nawet z pozycji leżącej z ograniczonym przez wieczko polem widzenia ;). Dziękuję Kasia.

Warsztat prowokacji i narzędzia prowokacji jest tak słabe jak słaby jesteś ty.Uzytkowanie go wymaga ponad przeciętnej odwagi więc nie znajdziesz na nim miejsca nigdy. Zawsze o tym myśląc pamiętaj że to ty wybrałeś swoje cztery spokojne i bezpieczne kąty. Warsztaty pokazujące ideę prowokacji do obrzydliwości, aż do pożygania. Marcin
Warsztat ( mało wpisane ponad linią) doskonały. Atmosfera otwartości stworzona przez trenera przez grupę doprowadziła do wypracowania lęku, strachu, nudy, nie będę używać prowokacji bo to metoda do dupy. Gwoździem do trumny były wszystkie nudne gry i zabawy. Dużo gówna, dupy i seksu analnego, wolę być zagłaskiwana na śmierć. 😉
Coaching pro wokatywny to nie złośliwość. Wcześniej tkwiłem w przekonaniu że prowokator to złośliwiec. Nic bardziej błędnego. Udział w zajęciach wyposażył mnie ponadto w zestaw kilku ważnych, wartościowych i przydatnych narzędzi w pracy z innymi ludźmi. To przynosi efekty – możliwość wymiennego zastosowania różnych technik autentycznie pomagać innym w rozwoju Dzięki za mega energię Bartku… Będzie to we mnie jeszcze pracowało i o to chyba właśnie chodzi prawda? Pozdrawiam Damian.
Przyszłam po narzędzia dobrą energię i wskazówki do działania. Wszystko otrzymałam i już się cieszę na kolejne warsztaty i nowe doświadczenia. Gosia
Na warsztaty przyszłam po narzędzia o które mogę wzbogacić pracę z ludźmi z poziomu coacha trenera i mentora. Doświadczyłam siebie w nowych obszarach co dla mnie cenne. Dobre tempo warsztatu dużo ćwiczeń dużo humoru. Dziękuję Marzena
Jeśli chcesz pobiegać po swojej głowie zajrzyj przeżyj doświadcz. Tomasz
Warsztat gówno mi dał, nic z technik, zabawy, dobrych intencji i kontaktu i tak nie zapamiętam i nie będę stosować bo blondynki tak mają. A na po-waż( e ) nie: świetna robota ekipy i trenerów. Ola;)
Dawno nie spędziłam tak szalonego pro wokatywnego weekendu. Dużo dobrej energii. Pobyt w trumnie bezcenny. Mario.
Super było, bo była dobra intencja. Może dlatego ciężko mi było wcześniej prowokować bo ludzie nie działali z dobrą intencją. Jestem mega zadowolona i teraz już wiem.
Zabawa humor,wiedz, praktyka, dystans, jaja, kupy, sex, inspiracje, wspaniali ludzie ciasta, mydła i zapałki. Dziękuję Agnieszka.
Siła tkwi w ludziach, profesjonalizm sam w sobe, dobro rodzi dobro, dopierdalanie sobie nawzajem okazuje się być bardzo fajne jeśli ma się dobrą intencję, nowonarodzona! Ile razy jeszcze ? było dupnie!
Warsztaty w pełni spełniły moje oczekiwania, zainspirowały do zmian, Dziękuję.
Było zabawnie szczerze bezpiecznie i owocnie Basia.
Jak dla mnie ten warsztat spowodował ( napisane do góry nogami ) nic nie spowodował, Dla mnie ten warsztat ( jw.) nic nie znaczący, Po tym warsztacie na pewno ( nic nie wykorzystam) na tym warsztacie ( jw.) spotkałam ludzi mało inspirujących dziękuję 😉

Prowokatywnie bezpiecznie, pierdząco zaskakująco, inspirująco seksownie.
Mięsiście, fachowo, konkretnie. Płyta się irytująco kręciła. Jasno, fajne materiały. Po pierwszym dniu miałam mieszane uczucia dziś jest zdecydowanie inaczej.

Nie taki diabeł straszny jak go malują. Dzięki
Przyjazna atmosfera, dużo wysokości. Niespotykane gdzie indziej narzędzia. Metoda pracy trudna.

« powrót